12-11-07

Hospitalisatieverzekering Inbev

 

In toenemende mate krijgen we klachten van collega's over de werkwijze van Van Breda.
We herhalen nog eens dat Van Breda enkel het beheer doet van het medisch/hospitalisatieplan van Inbev, en
niet zelf moet uitbetalen.
Dat Van Breda dan als 'goed huisvader' wil beheren, dat willen we nog aanvaarden, daar worden ze voor betaald.
Maar meer en meer zoeken ze spijkers op laag water (miereneuken in het schoon vlaams), net zoals een
verzekeringsmaatschappij doet met haar eigen klanten om toch maar een reden te vinden om niet te moeten
betalen.
Of Van Breda dat nu doet op eigen initiatief of in opdracht van de contractant, laten we nu nog in het midden.
De gevallen die we tot nu toe hoorden zijn gewoon absurd.
vb. een kankerpatiënt die bij elke opname (chemo, bestraling, operatie) opnieuw een dossier moet openen en uitgebreid laten verantwoorden door de arts, kleine ingrepen waarvoor ze moeten weten waarom het gebeurt enz.
Langs deze weg vragen we jullie ons meer dergelijke situaties al dan niet anoniem te laten weten, want we willen dit probleem eens ten gronde aankaarten. We hebben het al regelmatig aan de directie gesignaleerd, maar zoals voor zoveel problemen, wordt er niet gereageerd.
Dus: hebt U slechte ervaringen met Van Breda - hospitalisatieverzekering Inbev, laat het ons weten!

22:50 Gepost door alex Vancauwenbergh | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.